Lad mig først lige repetere præmierne for uge 49:
1. Præmie: Microsoft Office Professional 2007 software2. Præmie: Microsoft Windows Vista Ultimate software3. Præmie: Windows Home Server NFR software
Og vinderne er...
1. Præmie: Xenophane2. Præmie: Jesper.Ravn3. Præmie: MBE
Vinderne bedes skrive deres navn og adresse direkte til mig på: jhh @ it-experts.dk !
Hvordan er vinderne udtrukket? Jamen, det er de ved følgende SQL query - de 3 første tilfældige brugere fra de relevante posts i perioden, alle posts tæller derved som "lodder":
SELECT postauthorFROM cs_postsWHERE postauthor <> 'admin' and postauthor <> 'petsch' and postauthor <> 'JOK' and postauthor <> 'ROP' and postauthor <> 'Zilent' and postauthor <> 'FlemmingRiis' and postauthor <> 'Berke' and postauthor <> 'Heino Skov' and postdate >= '2008-12-01' and postdate < '2008-12-08'ORDER BY NEWID()
Genialt ik' - og jeg gider ikke høre om hypotetiske problemer med pseudorandomness, det er godt nok til os
/Jakob H. HeidelbergIT filosof :)
Oprydning på IT-Experts.dk. Læs forklaring her:http://it-experts.dk/blogs/rop/archive/2010/04/05/oprydning-p-229-it-experts-dk-part-2.aspx
MOK
Venlig hilsen Ronni Pedersen Senior Consultant | +45 2085 9452 | rop@live.com | BlogMicrosoft MVP: Configuration Manager 2007 | Microsoft Certified Trainer (MCT)MCTS: Configuration Manager 2007 | MCTS/MCITP: Windows 2008 | MCSE/MCSA
Venlig hilsen
Ronni Pedersen
Senior Consultant | +45 2085 9452 | rop@live.com | BlogMicrosoft MVP: Configuration Manager 2007 | Microsoft Certified Trainer (MCT)MCTS: Configuration Manager 2007 | MCTS/MCITP: Windows 2008 | MCSE/MCSA