IT-experts.dk

Tilbagekaldt email i Outlook

rated by 0 users
Answered (Verified) This post has 1 verified answer | 3 Replies | 3 Followers

Top 150 Contributor
Points 430
micma18 posted on 6 jan 2011 16:17

Har tjekket min mail vha. min webmail i dag, og har betalt nogle faktura den vej rundt. Da jeg kommer tilbage på min egen pc, og henter alle mails ned i min outlook (vha. pop3), så forsvinder en af fakturaene, da afsender TIDLIGERE har tilbagekaldt en identisk mail, som han havde fucked up.

Problemet er nu bare, at jeg skal bruge den pågældene mail, inkl. PDF fakturaen i regnskabet.

Kan man ikke på en eller anden måde finde de mails frem igen, som outlook automatisk har tilbagekaldt igen.

Og den burde i det hele taget ikke tilbagekalde en mail, der er modtaget på en senere tidspunkt, end tilbagekaldelsen er foretaget.

Answered (Verified) Verified Answer

Top 10 Contributor
Male
Points 53.196

Hej micma18,

Da der ikke har været aktivitet i denne tråd i mere end 60 dage, forventer vi at problemet nu er løst eller at spørgsmålet ikke længere er relevant.
Derfor lukker vi hermed tråden, men hvis der skulle være behov for det åbner vi den naturligvis igen.

Hvis du har fundet svaret på dit spørgsmål må du naturligvis meget gerne poste et indlæg med svaret, så andre der fremover søger i forum'et, også kan få glæde at det.

På forhånd tak...

Venlig hilsen

Ronni Pedersen

Senior Infrastructure Architect | +45 2085 9452 | Blog: http://www.ronnipedersen.com/
Microsoft MVP: Enterprise Client Management | Microsoft Certified Trainer (MCT)
MCTS: Configuration Manager | MCTS/MCITP: Windows 2012 | MCSE/MCSA

• | Post Points: 65

All Replies

Top 10 Contributor
Male
Points 38.604

hvad for en mailserver er du connected imod ? umiddelbart skal du have restored mailen

tilbagekald er noget skrammel

Flemming Riis | mail/msn  flemmingriis @ hotmail.com | +45 20910607 |

• | Post Points: 25
Top 150 Contributor
Points 430

Det er desværre en hosted Linux server, som jeg ikke selv har adgang til.

Men det kunne jo godt være, mailen bare blev skjult e.lign. men stadig lå i pst filen? Synes det lyder lidt pudsigt, at andre kan slette i ens mails.... Selvom funktionen er smart nok, så burde ejeren da blive konfronteret med tilbagekaldelsen!

Kan man ikke slå den mekanisme fra, eller lave en policy eller noget der forhindre, at andre sletter mails.
Når jeg googler på det, så synes jeg kun, jeg kan finde resultater der beskriver, at man kan slå funktionen fra, som afsender (deaktivere knappen).

• | Post Points: 15
Top 10 Contributor
Male
Points 53.196

Hej micma18,

Da der ikke har været aktivitet i denne tråd i mere end 60 dage, forventer vi at problemet nu er løst eller at spørgsmålet ikke længere er relevant.
Derfor lukker vi hermed tråden, men hvis der skulle være behov for det åbner vi den naturligvis igen.

Hvis du har fundet svaret på dit spørgsmål må du naturligvis meget gerne poste et indlæg med svaret, så andre der fremover søger i forum'et, også kan få glæde at det.

På forhånd tak...

Venlig hilsen

Ronni Pedersen

Senior Infrastructure Architect | +45 2085 9452 | Blog: http://www.ronnipedersen.com/
Microsoft MVP: Enterprise Client Management | Microsoft Certified Trainer (MCT)
MCTS: Configuration Manager | MCTS/MCITP: Windows 2012 | MCSE/MCSA

• | Post Points: 65
Page 1 of 1 (4 items) | RSS