Så kom der endeligt noget om WMO7
Det ser jo godt ud men "Holliday Season" det er bare lang tid væk fra nu der kan ske meget inden der , der er fint nok at man vil have det rigtigt men en 8-10 måneders fra demo til Launch er for lang tid imo.
Men ser ud til at det ikke er helt dødt løb endnu
Flemming Riis | mail/msn flemmingriis @ hotmail.com | +45 20910607 |
Jeg syntes personligt ikke at 8-10 måneder er lang tid, men tid er jo også relativ...
Når man ser på deres (Microsoft's) tidligere (begrænsede) "success" med Windows Mobile, har de efter min mening kun et skud i bøssen. Fejler de (igen), er løbet kørt... Så vidt jeg kan se er der tale om en iPhone klon, og Apple vil formentlig en en ny model på markedet omkring samme tidspunkt.
Jeg vælger at holde fast i min iPhone (et sikkert valg), og jeg vil bestemt ikke være en af de første der køber en Windows 7 Mobile... (men måske kan konen få lov til at teste den )
Venlig hilsen Ronni Pedersen Senior Consultant | +45 2085 9452 | rop@live.com | BlogMicrosoft MVP: Configuration Manager 2007 | Microsoft Certified Trainer (MCT)MCTS: Configuration Manager 2007 | MCTS/MCITP: Windows 2008 | MCSE/MCSA
Venlig hilsen
Ronni Pedersen
Senior Consultant | +45 2085 9452 | rop@live.com | BlogMicrosoft MVP: Configuration Manager 2007 | Microsoft Certified Trainer (MCT)MCTS: Configuration Manager 2007 | MCTS/MCITP: Windows 2008 | MCSE/MCSA