Jeg har fået rapporteret et problem af en bruger, som jeg er lidt i tvivl om er et problem.
Brugeren X har indkaldt person Y og Z til møde, de beslutter så at andre ikke skal kunne se hvad mødet handler om, så X går ind i møde egenskaber og ændrer mødet til privat. X bliver så spurgt om X vil sende møde ændringerne, det svarer X ja til. Y & Z får så besked i deres indbakke om at mødet er ændret, og skal svare på om de accepterer dette. De svarer ja til dette.
Hvis jeg så kommer som 3 part, og kigger i X,Y,Z's kalendere, er det kun i X's kalender jeg kan se at mødet er privat, det står stadigt som et alm. møde i Y & Z's kalendere.
Hvis X efter hun har ændret mødet til privat, inviterer "Æ", dukker mødet op som privat i Æ's kalender.
Er der nogen der kan bekræfte om dette "standard" funktionalitet, eller det ikke burde være sådan.
Hej Claus
Har du fået løst dit problem ?
Hvis du har fundet svaret på dit spørgsmål må du naturligvis meget gerne poste et indlæg med svaret, så andre der fremover søger i forum'et, også kan få glæde at det.
På forhånd tak...
Peter Schmidt Microsoft MVP - IIS | Microsoft Certified Master: Exchange 2007 MCITP | MCSE: M+S+I | Blog: www.msdigest.net | DK UC BG: www.colabora.dk
Nej, det er ikke blevet løst, har måttet fortælle brugeren, at vi ikke har ressourcer til at kigge nærmere på det.. At det vil blive taget op og testet når vi migrerer fra Exchange 2007 til 2010
Er der nogen der gider teste det i deres miljø, for at se om det er noget der går galt i mit miljø. Det er en ganske let test.
1) Opret møde, inviter en person/ressource
2) Kontroller at en 3 part kan se mødet i begge kalendere
3) Møder indkalder ændrer mødet til privat, og sender møde rettelsen ud til deltagere
4) Den inviterede person accepterer møde ændringen
5) 3 part kigger igen i begge kalendere for at konstatere om aftalen er markeret som privat i en eller begge kalendere.
Testet i Exchange 2003 miljø (Outlook 2010 Beta og Outlook 2007 klienter) og det gik som forventet/ønsket. Mødet blev markeret som privat i begge kalendere efter ændringen fra offentlig til privat.