IT-experts.dk

Ændre et allerede indkaldt møde til "privat" slår ikke igennem

rated by 0 users
Not Answered This post has 0 verified answers | 2 Replies | 2 Followers

Top 10 Contributor
Male
Points 9.380
Claus T Nielsen posted on 8 feb 2010 9:46

Jeg har fået rapporteret et problem af en bruger, som jeg er lidt i tvivl om er et problem.

Brugeren X har indkaldt person Y og Z til møde, de beslutter så at andre ikke skal kunne se hvad mødet handler om, så X går ind i møde egenskaber og ændrer mødet til privat. X bliver så spurgt om X vil sende møde ændringerne, det svarer X ja til. Y & Z får så besked i deres indbakke om at mødet er ændret, og skal svare på om de accepterer dette. De svarer ja til dette.

Hvis jeg så kommer som 3 part, og kigger i X,Y,Z's kalendere, er det kun i X's kalender jeg kan se at mødet er privat, det står stadigt som et alm. møde i Y & Z's kalendere.

Hvis X efter hun har ændret mødet til privat, inviterer "Æ", dukker mødet op som privat i Æ's kalender.

Er der nogen der kan bekræfte om dette "standard" funktionalitet, eller det ikke burde være sådan.

• | Post Points: 15

All Replies

Top 10 Contributor
Male
Points 9.380

Er der nogen der gider teste det i deres miljø, for at se om det er noget der går galt i mit miljø. Det er en ganske let test.

1) Opret møde, inviter en person/ressource

2) Kontroller at en 3 part kan se mødet i begge kalendere

3) Møder indkalder ændrer mødet til privat, og sender møde rettelsen ud til deltagere

4) Den inviterede person accepterer møde ændringen

5) 3 part kigger igen i begge kalendere for at konstatere om aftalen er markeret som privat i en eller begge kalendere.

• | Post Points: 25
Top 150 Contributor
Male
Points 180

Testet i Exchange 2003 miljø (Outlook 2010 Beta og Outlook 2007 klienter) og det gik som forventet/ønsket. Mødet blev markeret som privat i begge kalendere efter ændringen fra offentlig til privat.

• | Post Points: 15
Page 1 of 1 (3 items) | RSS