Hej Alle.
Vi vil se om vi kan holde lidt liv i at mødes ganske uformelt dvs ikke det store planlagt indhold (endnu) , vi håber at kunne troppe lidt op på den konti senere på året.
Vi vil gerne byde på en øl til aktive it-experts medlemmer der tropper op på Nørrebro Bryghus (dvs de 4 forbigående 3g klasser der går forbi tæller ikke )
Smid venligst en post hvis i tropper op så vi har en ide om hvor meget plads der skal arrangeres
mvh
it-experts.dk
Flemming Riis | mail/msn flemmingriis @ hotmail.com | +45 20910607 |
Jeg kommer!
/Jakob H. HeidelbergIT filosof :)
Hej Flemming,
Jeg er skal til et møde ved Microsoft tidligere samme dag, og har booket en flyver hjem til kl. 14.10. Hvis jeg kan få den flyttet, deltager jeg naturligvis også... Du få lige en melding imorgen...
Venlig hilsen Ronni Pedersen Senior Consultant | +45 2085 9452 | rop@live.com | BlogMicrosoft MVP: Configuration Manager 2007 | Microsoft Certified Trainer (MCT)MCTS: Configuration Manager 2007 | MCTS/MCITP: Windows 2008 | MCSE/MCSA
Venlig hilsen
Ronni Pedersen
Senior Consultant | +45 2085 9452 | rop@live.com | BlogMicrosoft MVP: Configuration Manager 2007 | Microsoft Certified Trainer (MCT)MCTS: Configuration Manager 2007 | MCTS/MCITP: Windows 2008 | MCSE/MCSA
Da jeg er "in town" så kommer jeg også.
Jens Ole KraghSenior ConsultantMCTS, MCITP:Server/Enterprise AdministratorMicrosoft Certified Trainer (MCT)Microsoft TechNet Influenthttp://jensolekragh.spaces.live.com/
Jeg kommer
Hmm... Min afgang kan ikke flyttes så jeg er nød til at købe en ny billet....
Jeg overvejer det stadig, men kommer der kun 4 springer jeg nok over...
Jeg er 90% sikker på at jeg kan komme, dog med forbehold for at jeg kan få flyttet et par andre aftaler, og afsat et barn :)
Hello..
Jamen det lyder da så tillokkende at man ikke KAN sige nej.
Vi ses... Ronni få nu bare flyttet den flyver, det er længe siden vi har skålet.. :)
Thomas Juhl Olesen -
MCITP:EA, MCSE:M, MCTS - Exchange 2007, OCS 2007IBM CSA Lotus Domino
http://www.linkedin.com/in/spinne
Hej - Jeg er med og glæder mig til mødet og en still pilzzz.
Jens Clausen
Altec Data
Thomas Juhl Olesen:Vi ses... Ronni få nu bare flyttet den flyver, det er længe siden vi har skålet.. :)
Det er hermed bestilt...
Jeg kommer også forbi og siger hej.
/Roland :-)
Ville gerne komme, men der er for langt til Kbh
Det lyder ellers rigtig hyggeligt !
/Claus
Hej FlemmingJeg kommer...vi ses./Jesper
Hejsa
Jeg kigger også forbi
Mvh Tomas Munk Jensen
Jammen så dukker jeg da også op :)